czwartek, 28 kwietnia 2011

Rozdział 3

-Nieee..- przeciągnąłem. Mama zmierzyła mnie wzrokiem po czym opuściła pokój, a ja walnąłem się na moje łóżko wodne. Dosłownie po kilku sekundach poczułem wibracje w kieszeni.
„Siemka. Co tam JB? RiRi;*”
O.o. Dawno z nią nie gadałem.
„A nic przypał na chacie znowu…JB”
Wysłałem po chwili otrzymując następnego SMSa. Z Rihanną  popisałem jedynie 30 minut, bo miała przerwę w koncercie. Akurat była 22:30 więc dalej leżąc na łóżku załogowałem się z powrotem na wcześniejszego czata. Oczywiście pod nazwą @greatguy.
@imblond hej @greatguy.
@greatguy siemka wszystkim
@dontmesswithme co tam justin?
@idontcare justin?O.o
@greatguy u mnie spoko. nie jestem justin bieber…
…Jestem Justin DREW Bieber -dodałem w myślach.
@imblond juz myślałam
@dontmesswithme to zle myślałaś. Koniec. Nie chcę żeby każda rozmowa zamieniała się rozmowę o tym pajacu ;x
@imblond  ale on jest taaaaki przystojny
@imblond: bannaned.
@dontmesswithme  ona się nie obrazi xD
@greatguy  to dobrze. Nie przezyl bym tego xD
@idontcare  taaaa....właśnie @greatguy masz numer do jb?
@greatguy maaaam xD
@idontcare a dasz?
@greatguy nieeee. Zabił by mnie.
@idontcare  spoko. ja spadammmm.. bye wszystkim;*
@greatguy no to zostaliśmy w sammi :D
@dontmesswithme taaak;D pomysły?
@greatguy powiedz cos o sobie.
@dontmesswithme hmm…mam takk..: zielone oczy, jestem brunetką i mam 16 lat. Starczy?;D a teraz ty napisz cos o sobie.
@greatguy hm..tak. jestem justin, ale to wiesz, jestem brunetem i mam 17 lat xD
@dontmesswithme ty siebie opisujesz czy biebera?*_*
@greatguy siebie,
@dontmesswithme  aha…okkk,.. a tak wgl. Masz skypa? Hm…nie musimy zawsze gadać w czwórkę..
@greatguy no;] leeemurxD
@dontmeeswithme leeemur?;D no nic, wyobraźnie masz. Ja jestem kidrauhl18.
@greatguy O.o. podobne do yt jb.
@dontmesswithme taa….byłam jego fanką…brrr…..
@greatguy  czemu już nie jestes?
@dontmesswithme dluga hista….to nie jest chłopak z One time.
@greatguy aha xD spoko .ja lece, bo musze jutro wstać o 6 rano.
@dontmesswithme O.o. po co?xD
@greatguy pa;*
No, co? Miałem napisać, że mam wywiad. No właśnie…też sądzę, że nie. Dobraa…jest: 3 w nocy. Trza iść spać, bo o 7 wywiad w DZIEŃ DOBRY AMERYKO.xD.
-Aaaaaaaaa….-podniosłem  się z łóżka. Śnił mi się Scooter biegnący za mną i wrzeszczący „Jestem twoiiimm ojceeeeeeem”. OMB. Tak…mówię OMB. Co w tym dziwnego? Co piąty ludzik tak mówi. No…w każdym razie na zegarku była 5:59. O.o. ja to mam wyczucie xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz